tirsdag 2. september 2008

Etter en velfortjent ferie.


Hei igjen!
Etter en velfortjent sommerferie er vi nå i full gang igjen ved allmennlærerutdanningen på HSH.
Denne bloggen vil etter hvert, forhåpentligvis, inneholde fem fordypninger innen ulike tema som vi skal innom i faget pedagogikk.
Det er mange spennende tema som kommer opp i løpet av dette halve året. Jeg gleder meg mest til det lille vi får tid til innenfor feltet spesialpedagogikk.
Jeg tror at dette blir et mer hektisk år enn i fjor. Så her er det bare å henge på!

5 kommentarer:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Ja, å henge med er viktig. Synes ellers at jeg må kommentere det lekre designet på bloggen din i år, siden jeg nok er en estetiker.
Lykke til med fordypningen i pedagogikkfaget.

Birgit :-)

Franny Maria sin pedagogikk blogg sa...

Heisann Cato:)

Ja, vi kjem til å få topp i praksis, mange nye utfordringar. Ser fram til samarbeidet.

-Franny Maria

Camilla sa...

Hei Cato!

Jeg likte veldig godt designet på bloggen din. Kjempe kult! Men savne innlegg i den.

Anonym sa...

Hei Cato! Jeg skulle kommentert det andre innlegget ditt. Er det lenge til det kommer?

Hilsen Ina

birthem sa...

Hei Cato,
jeg skal kommentere første innlegget ditt og venter fortsatt på det...Er det lenge til det kommer?
Lykke til!
Birthe